Wednesday 10 March 2010

Cereal box bookmark, vol.2

…and then I cut it all the way….

15 comments:

  1. Can I just say - extraordinary?!

    ReplyDelete
  2. Volim, volim, volim... mnogo volim ovakve šare... ustvari svaki put kažem isto za bilo koju šaru koju napraviš... A jel' mogu i ja da kažem isto što i Maja? :D... EXTRAORDINARY!
    Interesantna mi je činjenica da ti ni jedan papirić ne moraš da baciš i da možeš svaki da pretvoriš u umetničko delo...:)

    ReplyDelete
  3. Uh, uh, uh, kako si samo sve ovo lepo rekla :D. Mada, moj muz ludi od papira koji su na sve strane po kuci, nikako da se navikne.
    Hvala Aleksandra!

    ReplyDelete
  4. Pregledala sam malo tvoje postove i mogu samo reći da imaš divan i poseban talent!!! Svaka čast!!!

    ReplyDelete
  5. Alenka, bas ti hvala, da znas da prija :D

    ReplyDelete
  6. Svaka cast za ovo.Samo da ti kazem da ja sma malo probla a ovo tvoje i nikako mi ne ide! Ljubomorna sam na tvoj talent!!

    ReplyDelete
  7. Ma nije to tako tesko, samo mora da se malo provezba. I vazan je OSTAR nozic i da ne odustanes. Ako treba jos neki savet, slobodno pitaj. I hvala na komplimentima :D

    ReplyDelete
  8. Uy Fabi, muchísimas gracias :D

    ReplyDelete
  9. Oh wow....stunning against the re.

    ReplyDelete
  10. www.villa-loredana.blogspot.com11 March 2010 at 10:53

    Ti i tvoje kreacije ste za moju "kuću" čitaj dječju knjižnicu, odlična ideja za radionice i da im knjige ne dobiju magareće uši. Ovi bi bookmarkeri trebali već jednom da donesu i proljeće, obzirom da si im dala život s tako živim bojama. Pozdrav Loredana.

    ReplyDelete
  11. Loredana, mnogo ti hvala na ovim lepim recima.

    ReplyDelete